sissels

Alla inlägg under januari 2013

Av ~ jag såklart ~ - 29 januari 2013 17:31

halloj !

Idag har det bara varit en helt vanlig dag med mina gulliga men onormala kompisar..

nejmen, vi spelade fotboll. och det var slask! så fort man skulle sparka bollen typ trilla man i en vattenpöl..  

asså det här är ju ingen vinter! det är ju typ höst!! gud vad man saknar sommaren..   

men ni ska få dagens outfit!

 

jaaja hejdå    

Av ~ jag såklart ~ - 26 januari 2013 19:17

hejsan!

just nu sitter jag här med cissi, ella och hennes lillasyrra Lovisa..

och gör ingenting   

så jaa, hejdåå!  

Av ~ jag såklart ~ - 24 januari 2013 15:20

Hej detta är från tindra checka min blogg www.tindraslife.bloggplatsen.se

Av ~ jag såklart ~ - 17 januari 2013 18:34

hej!

förlååt så mycket för jag har lixom inte bloggat på länge. men det var typ för att jag inte hade så mycket att blogga om..

jaja, jag ska försöka blogga lite mer nu, puss!   

Av ~ jag såklart ~ - 12 januari 2013 14:32

 

Ni har just fått se min unerbara dag med tindra o alva på tropikariet! 

fina minnen att spara, nejmen..

pussi!

Av ~ jag såklart ~ - 11 januari 2013 22:11

Heej, förlåt att jag inte bloggat på ganska länge. Just nu sover jag och Tindra över!

Men jag försökte nyss ladda upp bilderna, men dom syns inte riktigt, så ja.. Då kommer väl nån annan gång.. Ciaa!   



Av ~ jag såklart ~ - 8 januari 2013 07:15

hej och godmorgon!
nu börjar jag skolan igen, efter ett heeeelt år med jullov, haha.
har faktiskt inte längtat någonting till skolan!
men iallafall, när jag slutar så hämtar liva mig och vi åker till väla.
men ni ska få dagens outfit:
 
t-shirt: fått av mamma, hon köpte den i london.
röda byxor: lindex, men tror inte dem finns längre.
puss och hej    



Av ~ jag såklart ~ - 6 januari 2013 10:57

  • mina idoler är william spetz och rihanna.
     


  • jag hatar när folk stressar mig.. 



  • jag har i bott i stockholm i 7 år   



  • min favoriträtt är pizza och min favortiläsk heter "vimto"
     



  • jag har fyra syskon, och jag är den yngsta i familjen.
     



  • jag har alltid stökigt på mitt rum, eller alltså jag städar men det blir aldrig fint liksom    



  • jag vill göra om mitt rum helt.



  • min storasyster, liva, fotar nästan alla bilder på mig   



  • jag kan spela piano   





  • detta är min fjärde blogg.



hejdå så länge!
   


Presentation


hej, detta är mitt liv i bilder & text. vi ses i inläggen. puss.

Gästboken

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad är du?
 Belieber - Justin Bieber Fan.
 Directioner - One Direction Fan.
 Swiftie - Taylor Swift Fan.
 Selenator - Selena Gomez Fan.
 Monster - Lady Gaga Fan.
 Williebieber - William Spetz Fan.
 Jag är inget speciellt! :)

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards