sissels

Alla inlägg under mars 2013

Av ~ jag såklart ~ - 5 mars 2013 21:15

Ursäkta, host host!

jag hade en frågestund för ett tag sen, jag vill nog ha lite mer frågor, för jag kommer liksom bara ha en del, och det är ju ingen rolig grej om jag typ bara svarar på tre frågor.. så jah, fråga påå!



Nu ÄNTLIGEN har jag en iphone, wiiiiiiiiho!   


Jag har inte bloggat på ett tag så jag kände att det var dags nu! Och jag vill nog prata om en sak som jag också lägger ut på bloggen såklart! Det kommer då vara ett videoinlägg om skolan.. Så den blir nog av någon gång i April för jag orkar inte nu, och jag ska försöka vara så seriös jag kan. För det handlar nämligen om en sjukt allvarlig grej. Så håll i och följ bloggen och missa inte det!

Nu tror jag nog att jag ska gå och lägga mig för jag är sjukt trött, japp.. hejdå!

Presentation


hej, detta är mitt liv i bilder & text. vi ses i inläggen. puss.

Gästboken

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad är du?
 Belieber - Justin Bieber Fan.
 Directioner - One Direction Fan.
 Swiftie - Taylor Swift Fan.
 Selenator - Selena Gomez Fan.
 Monster - Lady Gaga Fan.
 Williebieber - William Spetz Fan.
 Jag är inget speciellt! :)

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards