sissels

Direktlänk till inlägg 11 april 2013

mitt liv utan bloggen!

Av ~ jag såklart ~ - 11 april 2013 18:12

har inte bloggat på mer än en vecka för jag har levt mitt liv. här är massa bilder på mitt rAndom liv.. många! men bara för denna veckan annars skulle ni inte palla se, haha!   

                         


VÄNTA!!!!! innan ni rullar ner från inlägget så måste

 

jag säga en sak: kolla min syrras NYA blogg:

 

www.liivaas.blogg.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ jag såklart ~ - 1 september 2013 20:23

bloggar numera på www.sisselsimone.blogg.se så ni behöver inte stanna här utan kör direkt till den nya bloggen ja. hejdå ...

Av ~ jag såklart ~ - 4 augusti 2013 11:00


cioo, jag fyller år idag.. ELVA BAST.. jag vet inte vad jag fått för detta är tidsinställt.. men hursomhelst så bloggar jag om det om några dagar så jag har nätverk igen. puss hej och ha det braa! Cio!        ...

Av ~ jag såklart ~ - 24 juli 2013 12:00

Idag fyller min absoluta bästa vän år. 11 år blir du nu. Det är stort! vi har känt varandra i ungefär 1 år. Det käns som alltid. Du & jag gör verkligen allt tillsammans, kommer du ihåg när vi blev jagade av en kille på cykel, eller när vi hade slagge...

Av ~ jag såklart ~ - 19 juli 2013 11:53

Hejsan, jag kommer inte kunna blogga på ett tag så ni vet det. Så kolla in i början av augusti så kommer nog några tidsinställda inlägg som t.ex. när jag fyller år. jaja det vara bara det jag tänkte säga, hejdå      ...

Av ~ jag såklart ~ - 16 juli 2013 22:22

Hej, jag har inte uppdaterat på över en månad. Mycket har hänt men jag kan tillexempel berätta att jag köpt en ny tröja. - abercrombie! Är riktigt nöjd, köpte den för typ en vecka sedan. Bild här nere!   Okej så här var dagen. Jag och pappa gic...

Presentation


hej, detta är mitt liv i bilder & text. vi ses i inläggen. puss.

Gästboken

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad är du?
 Belieber - Justin Bieber Fan.
 Directioner - One Direction Fan.
 Swiftie - Taylor Swift Fan.
 Selenator - Selena Gomez Fan.
 Monster - Lady Gaga Fan.
 Williebieber - William Spetz Fan.
 Jag är inget speciellt! :)

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards