sissels

Alla inlägg under maj 2013

Av ~ jag såklart ~ - 31 maj 2013 10:15

Asså herregud omajgad jag är sjuk. (det är varför jag inte bloggar)

jag är yr, igår kväll spydde jag över sängen   

men jag är på bättringsvägen nu hoppas jag 

Ni kan få några bilder


   


Är så sjukt glad för snart är det sommarlooooov, ni vet det där sommarlovs programmet, det går redan på reklam (!!!!)

 

     


hejdå

Av ~ jag såklart ~ - 19 maj 2013 11:26

halloj mina fina läsare!          

under helgen har jag haft det mysigt och bäst. Danmark vann Eurovision song contest!

Vi grillade och badade i vattensprutaren som då var jäääätte kul!

Sen har vi höjt sadeln på min cykel och jag och liva köpte kakor på city gross!



 

ja ni ser själva! 


jag fick en kommentar häromdan om att skaffa en gästbok! nu är det gjort!

jag har ochså ändrat min omröstning till vad för sorts fan DU är!

Du får gärna rösta, hejdå! :)



Av ~ jag såklart ~ - 17 maj 2013 20:57

hej hej! jag har tänkt lite och det vore ju underbart att få följare m.m på de sociala nätverken så jag tänkte berätta vad jag heter på de sociala nätverken. HERE WE GO:

 

INSTAGRAM: ALVASTVILLING


YOUTUBE: SISSEL BRANDT


VIDEOFYME: SISSEL BRANDT

 


hej jag heter sissel och jag är mister cool. psst, säg inget.

 

Kunde du läsa det där?

 

de stod: hej jag heter sissel och jag är mister cool. Psst, säg inget.

 

Idag var jag med ida och vi hade det jättetrevligt. Vi filmade och fotade och sen hann vi inte så mycket mer för hon skulle iväg.. Men vi hade iallafall jättekul!

Jag tror det är något strul med bloggplatsen just nu. Min förra video blev uppochner och den jag tänkte ladda upp idag kunde jag tydligen inte ladda upp. Så den kommer ut på videofyme snart. Och ni vet vad jag heter eftersom jag skrev det precis..

Men ni kan få några bilder, inte alla eftersom ingen var seriös så får ni dom bästa. 

 

     

 

Helt sjuuuukt vackra eller hur?

hejdå 

Av ~ jag såklart ~ - 12 maj 2013 16:46

Ja det blev inget pass igår, det var för att det typ var många där eller jag vettefan. men vi gör det imorn istället, och skippar pianot! Morgondagen blir lite onormal, i skolan ska vi som anmält oss spela fotbolls-OS. (jag är då anmäld så jag ska spela.)

Men vädersaken på mobilen lovar regn så det kanske inte är så jätte kul men men. Vilma fyller år!! 11 år babe, jag gör ett inlägg om henne imorn.

sen efter skolan MÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE jag plugga kemi, vi har kemiprov på torsdag så jag måste träna. jag drar nog också till läxhjälpen på onsdag eller när det nu var.

sen ska jag ju ta mitt pass-foto, och det ska jag ha tills jag näästan blir 16(!). Så jag hoppas det inte blir fult  

mamma kommer hem lite tidigare för att köra mig till polisstationen. jaja bloggar om vilma imorgon som jag nog redan skrivit. 

idag har jag inte gjort ett skit, och jag har inga intressanta bilder heller... kolla in imorgon, hejdååååå!


Av ~ jag såklart ~ - 10 maj 2013 23:47

hejsan! idag har jag varit och köpt lite nya skor med mamma och liva.

här kommer dom:


   

från skopunkten!

         

converse från stadium. jag bytte ut de tråkiga vita skosnörerna till färgglada snören istället, cool jau  

         

adidas-skorna var också från stadium!

imorgon ska jag ta pass, kanske bloggar då! hejdåå

Av ~ jag såklart ~ - 6 maj 2013 17:06

On dah buss nu! Jag har lite tråkigt. Jag är påväg in till stan just nu. Jag är sur. För jag och alva gjorde "kanulutmaningen". Men det kom inte upp på videofyme!!! Sen drack jag vetemjöl-vatten och alva blandade: vatten, olivolja & pumpakärnsolja och drack det!! Blääääääh men på onsdag åker jag, tindra & alva in till stan för att köpa present till vilma som fyller år på måndag! Jaja bloggar då! Hejdååå

Presentation


hej, detta är mitt liv i bilder & text. vi ses i inläggen. puss.

Gästboken

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad är du?
 Belieber - Justin Bieber Fan.
 Directioner - One Direction Fan.
 Swiftie - Taylor Swift Fan.
 Selenator - Selena Gomez Fan.
 Monster - Lady Gaga Fan.
 Williebieber - William Spetz Fan.
 Jag är inget speciellt! :)

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards