sissels

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av ~ jag såklart ~ - 16 juli 2013 22:22

Hej, jag har inte uppdaterat på över en månad. Mycket har hänt men jag kan tillexempel berätta att jag köpt en ny tröja. - abercrombie! Är riktigt nöjd, köpte den för typ en vecka sedan. Bild här nere!


Okej så här var dagen.

Jag och pappa gick på tennis och vi såg Serena Williams!! - Världens bästa tennisspelare i världen av damernas liga!!!!!! HELT SJUUUUUUUUUUKT!   

Men sen fick jag reda på vad som hänt klockan 11:22. - Talia dog. Talia är en känd 14-åring som hade cancer. Hon hade det svårt men var glad och visade sin goda sida för alla, fast hon var väldigt svag. Men imorse dog hon! JAG FÖRSTÅR INTE!! Min storasyster berättade det för mig. Då blev jag helt borta! jag trodde hon skojade, men man skojar ju självklart inte om sånt. Nu har jag en helig stund för talia. Jag lyssnar på sorglig musik på spotify, tänker på talia och gråter. Det behöver jag verkligen. Ni försåt inte hur ledsen jag är. TALIA VAR MIN FÖREBILD!   


       


hejdå

Presentation


hej, detta är mitt liv i bilder & text. vi ses i inläggen. puss.

Gästboken

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad är du?
 Belieber - Justin Bieber Fan.
 Directioner - One Direction Fan.
 Swiftie - Taylor Swift Fan.
 Selenator - Selena Gomez Fan.
 Monster - Lady Gaga Fan.
 Williebieber - William Spetz Fan.
 Jag är inget speciellt! :)

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards